پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور

چند وقتی هست که زمانی برای نوشتن مطالب جدید ندارم و این مطلب رو صرفا به این خاطر مینویسم که بعد از یک مدتی ، چیزی نوشته باشم.

چند وقت پیش در روزنامه همشهری یک آگهی فراخوان برای فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی و یک مرحله‌ای «انتخاب مشاور اجرایی پروژه سنجش عملکرد شاخص‌های فناوری اطلاعات در کشور » دیدم که جدای از عنوانش برای من یک لینک که پایین آگهی بود توجه من رو به خودش جلب کرد  http://iets.mporg.ir اما جدای از اون لینک یک لینک هم برای برگزار کننده مناقصه یعنی شرکت فناوری اطلاعات ایران بود که میزارم http://itc.ir/Portal/Home/ البته این مناقصه تا ۶ آبان بیشتر مهلت شرکت نداشت و این متن رو صرفا بخاطر معرفی پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور نوشتم

این لینک  http://iets.mporg.ir متعلق است به پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور که اگر هر ارگانی مایل به برگزاری یک مناقصه باشد باید در این وب سایت هم اعلام بکنه. نکته بسیار جالب در مورد این وب سایت این هست که کلا تعطیله و فقط از روی cashe گوگل میشه مطالب سابقش رو دید !!!!! واقعا یک همچین مرکز مهمی با این وب سایت شاهکاره .

سعی می کنم که در آینده ای نزدیک مطالب جدیدی رو بروز بکنم

6 Responses to پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور

  1. مسعود says:

    :)

    شانس اوردید که بالا اومده.بیشتر این جور سایتا کلا بالا نمیان.چه برسه به اینکه به روز بشن !

  2. دوست says:

    در مناقصات كلا بعضي‌ها برابرترند :) مي‌دونيد كه … IT اصلا نياز نداره. مشكل جاي ديگري است.

  3. نازی says:

    من منظور شما رو از تعطیل بودنش متوجه نشدم. این پایگاه که داره کار می کنه و عضوگیریش رو انجام میده، لینکهاش هم که همه دارای مطلب هستن.
    چون این پایگاه رو بیش از دو سال هست که میشناسم،‌کلا متوجه منظورتون از تعطیل بودنش نشدم! البته همیشه خودم به گرافیک سایت ایراد وارد کردم و همیشه برای مجری طرح نوشتم که گرافیک کاربر پسند نیست.

  4. منظور من از تعطیل بودنش این بود که کلا کار نمی کرد و به همین دلیل بود که سعی کردم با cashe گوگل سایت رو باز کنم. اما الآن که خود من هم دارم سایت رو می بینم. احتمالا وقتی که نم سایت رو می دیدم سایت در حال بروز رسانی یا همچین چیزی بوده

  5. nahid says:

    خیلی خوب
    ولی باید حتماً به روز باشه و وقتی از تاریخ شرکت در مناقصه تموم میشه حتماً برداشته شه
    مر30

  6. رسول says:

    با سلام و احترام
    لطفاَ سعی شود که لیست مناقصات به روز شود و مناقصاتی که مهلت آن به اتمام رسیده از روی سایت برداشته شود
    و لطفاَ جهت دادن آگهی در سایت نیاز به راهنمایی دارم در صورت امکان راهنمایی فرمائید
    با تشکر
    گالری فرفورژه پارسه

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

