بازگشت iDevCenter به دهات ما !!

iDevCenter Logo

iDevCenter Logo

امروز مطلب دیگه ای برای پست کردن آماده کرده بودم که اون رو فردا میزارم ولی سه شنبه هفته پیش اتفاقی افتاد که من باید راجع بهش یک مطلب بنویسم . از اونجا که اینترنت فاصله ها رو کم کرده و همه دنیا تبدیل شده به یک دهکده جهانی و ما ایرانی ها هم دهات خودمون رو داریم، تغییر و تحولات این دهات برای ما باید مهم باشه ، چند سال پیش که خیلی ها روی وب تازه فعالیت رو شروع کرده بودند تیم iDevCenter هم یکی از تازه واردها بود اما بخاطر رشد قارچی سایتهای مشابه این سایت تقریبا مهجور موند و مدیران این سایت ( که من خیلی از اون خوشم میومد ) کلا سایت رو گذاشتن کنار . حالا بعد از حدود دو سالی که از تعطیلی این سایت می گذشت خیلی اتفاقی متوجه شدم که این سایت دوباره راه افتاده. البته سبک و سیاق سایت کاملا تفاوت کرده و چیزی شبیه سایت Digg شده . البته صرفا یک digger نیست و یک بخش ویکی رو هم اضافه کردند که مزیتی که نسبت به سایر سایت های مشابه فارسی مثل مهندس و … داره اینه که این سایت صرفا مطالب مرتبط با برنامه نویسی رو در خود قرار می دهد .

همینجا بازگشایی مجدد این سایت رو حتی با سبک و سیاق جدید به مدیران سایت و سایر برنامه نویس های ایرانی تبریک می گم . امیدوارم این سایت تقویت بشه تا همه از وجود یک reference خوب فارسی در زمینه برنامه نویسی لذت ببریم . امیدوارم بازگشت iDevCenter به دهات ما یکم این دهات رو پیشرفته تر کنه .

لینکهای مرتبط

سایت iDevCenter

3 Responses to بازگشت iDevCenter به دهات ما !!

  1. ایمان says:

    من هم امیدوارم که این سایت به سرنوشت سایتی مثل مهندس دچار نشه، که قرار بود دیگ تخصصی باشه اما به ندرت مطالب تخصصی به آن ارسال میشه و بسیاری از مطالبش ارزش ندارن.

  2. sghanbari says:

    من که اين سايت رو دوسال پيش نديدم ولي استقبال مي کنيم

  3. asheykh says:

    سلام راستش من فقط دونبال آموزش jquery بودم كه اين سايت رو پيدا كردم چطوري ميشه واردش شد ( چون اين جور كه پيداست كتابخانه ي آنلاين است )و چطور پسوردش رو ميشه بدست آورد با تشكر.

Leave a Reply

